ZŠ a MŠ Kozojedy, okres Plzeň-sever, p.o.

☎ +420 603 163 945     ✉ zskozojedyps@seznam.cz

„Buďme rodinnou školou, kde všichni – dítě, učitel i rodič – táhnou za jeden provaz.“
Itálie 31

Pozdrav od moře a střípky z Itálie

V pátek 17. 6. v 19:45 jsme byli už v autobusu. Za půl hodiny jsme nabrali Kaznějováky. Cesta utekla docela rychle, stavěli jsme na třech benzínkách, jeli jsme 13 hodin. Dorazili jsme v 8:45. (Dominik Peterka, Jakub Konvalinka)

Po dvanáctihodinové cestě jsme dorazili na místo, které nás překvapilo dobrým jídlem a kolektivem. Místní lidé jsou velmi vstřícní a milí. Přestože se v Itálii nachází vysoké teploty, tak se dá dovolená na 100 % užít. (Bára Peterková, Lucie Slámová, Majda Řenčová, Terka Zíková, Naty Soukupová)

Ahoj, do Itálie jsme přijeli ráno a hned jsme se šli vykoupat. Je to tady super, včera večer jsem já a mí kamarádi šli do supermarketu a potom jsme šli spát, protože už bylo po večerce. Dnes po obědě píšeme o tom, jak se nám tu líbí. (Toník Štěrba)

Do Itálie jsme přijeli v 9:30 a vypadalo to jako kdyby bylo 15:00 odpoledne. Máme tady pláž 200 m od hotelu.

Itálie je nádherný stát. Jsou zde památky, krajina od nížin až do vysokých hor a mají dobré jídlo. (Jaromír Hour)

Každý den máme švédské stoly ke snídani, těstoviny s různými omáčkami před obědem, hlavní chod a dezert po obědě. K večeři máme vždycky dva chody a dezert. (Amos Glier)

Itálii si moc užíváme, ale štve nás písek v posteli a všude. Moře je super, ale moc slané. (Jindřiška Vaňková, Lucie Lomičková, Karin Podubecká)

Líbilo se mi, že jsme s paní ředitelkou tančili latinsko-americké tance u moře. Hýbali jsme se a přitom se hodně bavili. Paní učitelka mě naučila plavat a pomáhala mi skládat věci ve skříni, protože jsem bordelář a nedokážu se o sebe postarat. (David Pech)

Hrajeme UNO, taky chodíme za sousedama a máme hezký výhled na moře z balkonu. (Alois Štěrba)

V Itálii hrajeme hry: volejbal, ping-pong, nohejbal, tenis. (Pavel Janda)

Výtahem v půl 9 jdeme na snídani, v 10 hodin jdeme k moři a vrátíme se na oběd. Pak jen odpočíváme na pokoji a v půl třetí jdeme zase k moři. Vrátíme se na večeři, která začíná v půl šestý. Můžeme si dělat, co chceme a v půl 10 je večerka. (Jan Peterka)

Procházky se mi líbí, nejsou tu mraky, bytovky jsou vysoké. (Šimon Kulhánek)

Itálii se skvěle užíváme. Moře je teplé a na pláži se každé ráno tancuje podle instruktorů. V hotelu nám vyvařují, až je to neskutečné. Každý oběd a večeři máme tři chody. Všechno je super. Ale ti komáři … (Patricie Hodková)

Moře je tu pěkné, průhledné, chutné jídlo, dobrý výhled z balkonu, postel pohodlná. (Václav Soukup)

Bytovky jsou tu vysoké jako Eiffelovka. Racci jsou tu krásní. Nebe je tu modré jako moře, máme výborné obědy a tak … Máme se tu krásně, jsem moc rád, že tu můžu být. (Vojtěch Medek)

Na pláži se mi líbilo. Bytovky jsou tu vysoké jako stromy, skoro žádné nejsou mraky. Nebe je modré jako moře. Máme se tu dobře. (Aleš Podubecký)

Každé dopoledne bylo na pláži cvičení a tančení zumby pod vedením staršího pána a mladé dívky. Nás tančení baví, takže jsme tam už od začátku chodily. Když jsme tam byly podruhé, oblíbily jsme si jednu píseň, kterou jsme si chtěly zatancovat. Sebraly jsme se a šly za tím pánem. Protože italsky neumíme, řekly jsme pár slovíček anglicky a dorozumívaly se pantomimou. Asi si umíte představit, jak se ten pán tvářil, když na něj úplně cizí holky začaly mluvit, hladit si nohu a říkat: „Please, song I´m sexy.“ Začal se hrozně smát a vysvětlil nám, že si jako první zatančíme salsu a potom tu naši písničku. Když na ni došlo, vtáhl nás s sebou a musely jsme ji předtančovat všem ostatním divákům. Od toho dne si nás pamatuje a vždy chce, abychom ji předtančovaly ostatním a někdy si nás tam nechá po zbytek tančení. (Patricie Hodková, Lucie Lomičková)